tirsdag den 10. januar 2012

Skørter af tyl.


Har gået og planlagt at jeg ville lave noget til Emils vuggestue - bare en hyggegave ;-)

Deres 'udklædningskasse' er lidt kedelig, så besluttede mig for at opdater den lidt. Det er blevet til en god bunke tylskørter. 
De er alle forskellige og med elastik i taljen, så kan de 'små pus' selv tage dem på og af :-) 

Måske er der nogle her der vil tænke: Er Emil ikke en dreng?
Kan fortælle at det ER han.... 
Han har godt nok været i en af dem ;-)-og han så super ud!

Heldigvis går Emil i vuggestue med en masse skønne tøser som forhåbentlig vil elske dem :-)
Emil og jeg har pakket dem ind i en stor pakke og vil afleverer dem i morgen tidligt! 

Håber de bringer glæde og personalet synes det er ok, at jeg lige kom til at blande mig lidt i deres 'varelager'  






De fylder faktisk endel når de ikke er pakket ind ;-0

10 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Tak for besøg på min blog, altid dejligt med en kommentar :-D

    Knus fra Rikke

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine, der er noget pang på farverne :)
    Mon ikke personalet tager imod med kys hånd, det plejede de i hvert fald at gøre der hvor jeg gik i børnehave :)

    Jeg husker godt klæd ud kasserne fra dengang jeg var bette, og tyl skørter var altså bare det bedste :)

    SvarSlet
  4. De blev meget glade!
    De blev taget i brug næsten inden de blev pakket ud :-)
    -Så tror der bliver danset hele dagen idag.

    SvarSlet
  5. Hvor er det fedt, at du har overskud til den slags, det er en VILDT fed gave for børnehave/vuggestue. Ingen tvivl om, at de ville falde i rigtig god smag i mine børns børnehave også. Har du limet filthjerter på den ene? Det ser rigtig fint ud!

    SvarSlet
  6. De blev heldigvis alle glade;-)
    Jeg har syet alle filt hjerter på med symaskine .. Det er nemt og hurtig!

    SvarSlet
  7. Hvor er de blevet flotte :) Fin ide med filt hjerterne - jeg har også forsøgt mig med palliet kanter og blomsterblade på.

    Men hvor er det sødt af dig!

    Mvh Jette

    SvarSlet
  8. Fantastisk gave! Og hvor er de bare fantastiske! Sælger du ud af dem?

    SvarSlet
  9. Jeg elsker at give gaver, især når der er nogle der bliver glade for dem ;-)

    Finurligheden: Jeg har ikke lige flere på lager, men det kan være det kommer... :-)

    SvarSlet
  10. Aj, det er altså bare helt fantastisk!!:):) Hvor er det fint - skønne farver, spræl og detaljer. Er vild med det simpelthen!:)
    Gad også godt at købe et, hvis du havde et lager...;):)

    SvarSlet