torsdag den 16. februar 2012

Blog award ...


Der er en sød en, der har givet mig en Blog award. 
Den søde er msingeditte.blogspot.com og jeg blev mega glad!

Jeg ved ikke så meget om det med award's, men nu prøver jeg at følge reglerne ;-)

Her er hvad hun har skrevet om mig:

 Anja - Fordi jeg elsker at "hade" kreative mennesker. Jeg er ikke selv synderligt kreativ - derfor kan jeg godt lide at torturere mig selv med andres genialiteter. 












Reglerne er som følger:
1.  Linke til den man har modtaget Awarden af (OG indsætte award-billedet ovenfor)
2. Give den videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere
3. Svare på 5 spørgsmål

Jeg giver med glæde, awarden videre til :
1: mimiego.blogspot.com som jeg lige er begyndt at følge. Den er en af dem man bare må holde øje med!
2:familienmest.blogspot.com Stine som har denne blog laver nogle super skønne ting og jeg hygger mig med at følge med! 
3:barslundmadsen.blogspot.com Gitte der har bloggern, er fantastisk til at sy!  Bare jeg var så god ;-)
 Jeg kan kun anbefale denne blog!


Det blev lige til 3 stk ;-)

1. Hvorfor begyndte du at blogge?
Fordi jeg synes at der er så mange fantastiske blogger der ude og fordi jeg gerne vil lærer en masse nyt!  Synes det er skønt at man kan hjælpe hinanden, helt uden man kender hinanden :-)
2. Hvilke blogs følger du?
Mest de kreative, men det er nu blevet til lidt forskellige.
3. Favorit farve(r)?
Elsker alle grønne og blå farver - næsten ;-9
4. Favorit film?
Ved det ikke - går ikke så meget op i film.
5. Hvilke lande drømmer du om at besøge og hvorfor?


Der er mange ;-)





1 kommentar:

  1. hej,
    og 1000 tak for den fine award du har tildelt mig og ikke mindst de flotte rosene ord om min blog, det er bestemt ikke fordi jeg ikke vil modtage den og sende den videre, men tiden er løbet afsted.. jeg vil se om jeg ikke hurtigst muligt kan få lavet et indlæg om denne fine award... ihvertfald 1000 tak
    Gitte

    SvarSlet