mandag den 9. april 2012

Det blå marked.



Søndag gik turen til 'Det blå marked' i Låsby. 
Det er flere år siden jeg har været der sidst, var lidt spændt på om det stadig var værd at køre efter..
Det eneste jeg købte var 'Hus forbi' og en Fransk hotdog ;-)


Der var dog 1 stand som havde en masse fine ting!
Alle billederne er fra denne stand og der var meget mere!
Manden der har standen, har også 'Veng's Antik og Genbrug' i Silkeborg. Jeg har ikke været der endnu, men vil da helt sikker tage turen der til en dag :-)


Adressen er: 
Veng's Antik og Genbrug, 
Gødvad bakke 4, 
8600 Silkeborg


Han har åben:
Fredag kl. 10 - 20









2 kommentarer:

  1. Hej Anja
    Lækker stand du lige har fundet der..
    Besøgte også det blå marked engang sammen med Mie, men der var heller ikke de helt store fund.

    Har opdateret min blog ;-) Og lavet en give away..
    Håber du vil kigge forbi..

    Knus Maja

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har været forbi.... og den er blevet super fin ;-)

      Slet