tirsdag den 5. juni 2012

Havfruehaler.


Idag har jeg lavet 2 havfruehaler. De er til to små piger, der er total vilde med havfruer... Så må man jo igang ;-)
I sidste uge lavede jeg en til den store af pigerne, men den var en forkert farve. Hun elsker den alligevel højt!
Hun blev så glad at jeg bare måtte lave en i den rigtige farve og så skulle lillesøster jo også have en :-)


Model er meget nem og er lavet uden mønster. 
Der er elastik foroven, så kan de selv tage den på og så behøver de ikke noget bestemt tøj under. Det er dejligt nemt for alle ;-9



5 kommentarer:

  1. Ej hvor er de fantastiske! Hvilken lille tøs ville ikke elske at iføre sig en så fin havfruehale ind imellem?

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan en kunne vi alle bruge... tænk at kunne tage en hale på og vupti, så er man en havfrue ;-9

      Slet
  2. Fantastisk - hvor er det godt tænkt - meget kreativt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun ville gerne have en havfruekjole, men det kunne jeg ikke finde ud af at lave. Man må jo tænke lidt kreativt nogle gange..... Og det er så dejligt ved børn, at de faktisk ikke forventer så meget. Jeg har med at gøre for meget ud af det! Men denne gang ramte jeg rigtig :-)

      Slet