fredag den 26. april 2013

Nye bukser og kræmmermarked.

Sponsoreret indlæg



Jeg er den dårligste til at bestille tøj på nettet... Jeg vælger altid den forkerte størrelse!
Jeg har fået lov til at teste bukser fra legowear.dk. Emil har ikke før haft tøj fra Lego, så ved ikke lige hvordan deres tøj er i størrelserne. Tænkte at det var bedre at de var lidt for store end for små, men 116 var nok lidt overdrevet ;-0 
Bukserne fra legowear.dk er heldigvis super godt lavet, de kan spændes mega meget ind i maven så Emil kan faktisk bruge dem alligevel.
De er dog for lange men jeg synes det ser lidt frækt ud med opslag på bukserne - tror jeg folder dem 2 gange ;-)
Jeg kunne godt finde på at købe flere bukser ved LEGO Wear - skal bare lige finde den rigtige størrelse :-9

Bukserne blev testet på kræmmermarked idag. Vi havde en super hyggelig dag, selvom at jeg ikke fik brugt penge på andet end 12 skud i skydeteltet og lidt andet tivoli. 



Sponsoreret af Legowear
Ord og holdninger er helt mine egne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar