mandag den 6. maj 2013

Ny garderobe til Emil.

(Sponsoreret indlæg)

Nu er det tid til at skifet garderoben ud. Emil er vokset fra næsten alt hans overtøj. Det er forår og flyverdragten er ikke længer nødvendig :-)
Har for nogle uger siden købt termotøj til han og ny gummistøvler med for. 
Jeg plejer at købe tøj til Emil lidt løbende, da jeg synes det er mange penge at bruge på en gang!
Så da jeg fik tilbudt at teste regntøj fra Ocean4Kids.com sagde jeg hurtig JA. Jeg kendte ikke deres tøj, men de har rigtig meget lækker udetøj til børn.



Nu er det jo super skønt vejr i disse dage men Emil får nok brug for han's nye regntøj alligevel - nu er det jo Danmark vi bor i :-0 
Regntøjet er med lynlås og hætten kan tages af eller pakkes ind i kraven. I ærmerne er der elastik og linningen kan justeres mm. 
Elsker når børnetøj kan justeres lidt rund omkring, især overtøj.
Jeg synes at regntøjet virker til at være af en super god kvalitet.
Jeg kunne sagtens finde på at købe regntøj hos Ocean4kids.com en anden gang.

Nu er regntøjet med i børnehave - det er da den bedste måde at finde ud af om det er tøj der holder :-)



Idag har vi købt sandaler og alm gummistøvler, børnehaven mente at vinterstøvler var for varme :-0

  

Sponsoreret af Ocean4Kids
Ord og holdninger er helt mine egne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar