tirsdag den 13. august 2013

Nyt til min R..


Jeg har arbejdet det samme sted i mange år og har plantet min røv på samme stol MANGE gange :-0
Puden til højre har været på min stol alle 9 år - ved faktisk ikke hvor mange år den endelig er....
Men idag kom det store øjeblik hvor jeg fik syet en ny pude til min stol! 
Ja, ja, Rom blev jo ikke bygget på en dag :-)

Nu da min røv kommer til at sidde så fint, tænkte jeg at det ville de anders nok også gerne - så da jeg endelig var kommet igang lavede jeg en til hver røv :-9 

Håber de vil tjene os i mange år frem :-)

Har i også sådan nogle hængepartier ?



6 kommentarer:

  1. tjaa... Altså jeg har været mere end 8 år om at færdiggøre mit/vores juletræstæppe.... Jeg lovede at få det færdigt sidste år, men mangler stadig ½ julemand mm... Men jeg når det nok :o)

    SvarSlet
  2. Tjahh... Ikke med helt så mange år på bagen, men der ligger da lidt som jeg nok burde se at gøre noget ved.

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine og heldige kollegaer :-) Jeg har et hæklet tæppe liggende som kun mangler at blive hæklet sammen og det håber jeg at få gjort i løbet af et par måneder - når det bliver køligere og vi bliver tæppetrængende ;)
    Mange hilsner
    Mette

    SvarSlet
  4. De er SÅ fine. Og minder mig om, at jeg bare aaaaldrig får taget mig sammen til at sy nye puder til vores spisestole!

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine. Håber at alle bliver " røv" glade for dem.

    SvarSlet
  6. Hihihi - det tog lidt tid, men hvor kommer I til at sidde fint:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet