mandag den 5. august 2013

Penalhus afslapning.


Så er første dag på arbejde efter ferien overstået!
Jeg har altid en lang dag om mandagen og mine ben summer - kan godt mærke at de har holdt fri.
Jeg trængte bare til lidt tid ved symaskinen da jeg kom hjem :-)
Det er lidt mærkeligt men jeg slapper total af ved at sy. Der kom dette penalhus ud af 'afslapningen'.
Den er lavet efter denne DIY.



Se de første jeg lavede HER.

Besøg også gerne min anden blog, som handler om foto og alt muligt andet, den hedder Seen by me.

7 kommentarer:

  1. Det går da også hurtigt, når du sådan lige kan få smækket sådan et fint penalhus sammen :)

    SvarSlet
  2. Ja det er også afslapning for mig at sidde ved symaskinen, det er så skønt. Super fint penalhus du har fået lavet :)
    Kh Lena

    SvarSlet
  3. Hvor er det lækkert! Er ret vild med de enkle farver. Tror også lige at jeg skal forvandle noget af mit stof til et penalhus.

    SvarSlet
  4. Lækkert og farverne er så fine. Hvor er det grå stof fra??
    Kh Anja.

    SvarSlet
    Svar
    1. Stoffet er fra stof og stil. Det er tynd cowboy stof og er rigtig fint :-)

      Slet
  5. Flotte farver - meget lækre sammen.

    SvarSlet
  6. Skøn farvesammensætning!
    For mig er syning stadig lidt svært og kræver ret stor koncentration, så når jeg skal stoppe med at tænke, så strikker jeg:-)

    SvarSlet