torsdag den 5. september 2013

Hverdagens helte.





Den anden dag kom der en pakke med posten.... og det var ikke noget jeg selv havde købt.
Pakken var fra Christina og det var denne fantastiske bog :-)
Hun havde sendt det sødeste kort med og hvor blev jeg glad!
Det er noget af det der gør blogland så fantastisk - mennesker man aldrig har mødt, som gør en masse for hinanden. 
Bedre bliver det da ikke!
Jeg siger mange tak for gaven.

En anden historie er at vores Emil fylder 4 år i næste uge. Det er så vildt at det går så stærkt!
Jeg er i gang med de helt store fødselsdags forberedelser - det tager altid lidt overhånd for mig :-0
Heldigvis har min mor og jeg bagt alle kager og boller i Søndags, de skal bare lige pyntes. Jeg har bestemt pynt og har styr på det meste, skal lige forbi kagebutikken idag og købe sort fondant. 

Kan i gætte hvad jeg laver? Måske et tema :-9




2 kommentarer:

  1. Sikke en super helte fest i skal holde.. :o)

    og ja, det er vildt hvad man oplever i blogland.. Indenfor den sidste uge har jeg modtaget 2 gaver fra bloglands kvinder som jeg aldrig har mødt, men som bare vil ønske mig rigtig god bedring efter et par operationer. Det er vildt.. jeg tudede da jeg fik dem

    SvarSlet
  2. Wouw si'r jeg bare..... FLOT!

    SvarSlet