torsdag den 3. oktober 2013

LIKE


Der er lidt blomster i haven endnu. Elsker at jeg bare kan gå i haven og lave en buket :-)

En anden ting er, at der har været endel snak om at der er blevet lidt stille i blogland. Tror det skyldes flere ting.
Jeg kan i hverfald blive bedre til at skrive kommentar hos jer, for det er ikke fordi jeg ikke nyder at læse alle jeres indlæg! 
Nogle snakkede om at det kunne være dejligt at der kom en 'LIKE' knap.... 
-Så nu her jeg sat en 'LIKE' knap lige under 'Etiketter' :-)

Håber at i stadig har lyst til at skrive en lille hilsen, for det er nu så hyggeligt :-)

14 kommentarer:

  1. Sikke nogle smukke farver! Efteråret har nu nogle nuancer som sommeren ikke kan være med på..

    SvarSlet
  2. Hvor er du heldig at kunne finde fine blomster derude stadigvæk- det er så opmuntrende med de fine farver :-)

    SvarSlet
  3. Smuk efterårsbuket!

    Jeg er enig med dig i, at her er blevet lidt mere stille i Blogville ...! Nogle har droppet deres blogs, og nogle satser i stedet for på Instagram.

    Det er altså sjovt ...: Jeg tilføjede en "LIKE"-knap (i "Reaktioner") på min blog for et stykke tid siden, men det fungerer overhovedet ikke. Knappen er slet ikke synlig, og jeg aner simpelthen ikke, hvordan og hvorledes ... Har prøvet mig frem ... og tilbage uden held! :-(

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er min mand der har sat LIKE knappen ind på bloggen :-0
      Jeg kan ikke sådan noget, så kan desværre ikke hjælpe.

      Slet
  4. Smuk buket. Vores have er ikke så blomsterrig, så det er dejligt at jeg kan nyde dem her i blogland :)

    SvarSlet
  5. Hvordan sætter man den dersens like knap ind?

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan finde en vejledning til det her :)
      http://cupcakebyme.blogspot.dk/2013/10/like-knap-under-bloggen.html

      Slet
    2. Det var den vejledning jeg viste min mand og sagde 'vil du ikke lige lave det på min blog'
      -Tak for det :-0

      Slet
  6. Åh, en dejlig buket, kan synes jeg godt om!
    Like like like.
    Hilsen
    Karen

    SvarSlet
  7. Mon ikke det også er fordi de fleste læser blogindlæg fra ipad/iphone - det viser min blogstatistik i hvert fald og det er altså ofte svært at få lagt en kommentar uden problemer derfra :o(.

    Super fin efterårsbuket! Elsker de sidste haveblomster, der kæmper mod begyndende nattefrost. Er selv heldig at have to stauder tilbage i blomst endnu ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror også det er fordi der har været en dejlig sommer. Jeg har ikke selv blogget så meget og har ikke været særlig meget ved computeren!
      Jeg har nu ikke mærket det så meget - men det er da altid godt med en lille opsang :-)

      Slet
  8. Sikken en skøn efterårsbuket, og du har ret der er stadig noget at plukke af derude... Og en ekstra bonus oveni hatten er jo de skønne rønnebær , kvæder og andet, der også kan bindes i... :0)

    SvarSlet