søndag den 24. november 2013

Pynter op.



Lige et par billeder fra telefonen...
I dag har jeg været ved at pynte lidt udenfor hos mine forældre. De her et hjørne som altid er pyntet, det er ud mod vejen og lige ved deres indgang. Det er så hyggeligt når der er pyntet op til jul :-)
Mangler stadig noget men det går fremad - vi skal lige have købt nogle røde æbler og lidt andet...
Her hjemme er jeg ved at samle lidt sammen til juledekorationer, så må vi se hvornår tiden er til at lave dem.

:-)

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det fint ud! Særligt kransen er jeg vild med. Glæder mig til at se mere.

    SvarSlet
  2. Hvor ser det hyggeligt ud og fine ting i/du har lavet :)

    SvarSlet
  3. Jajajaja, jeg vil så gerne se juledekorationer fra din hånd!!! Hvor ser de fine ud - især kransen er rigtig flot, uden at blive for symmetrisk og "tæmmet", som jeg synes traditionelle dekorationer kan ha' en tendens til.

    SvarSlet