lørdag den 1. februar 2014

Det tog sin tid....




Disse bukser har været undervejs længe!
Eller de har i hverfald skulle laves længe, fordi stoffet har været købt i et par måneder og jeg lovede at sy noget af det. Smilla på snart 5 år var selv med ude at købe det men jeg har bare ikke fået syet noget til hende :-(  
Nu har hun da nok glemt det - men det har jeg ikke!
Bukserne er syet med indvendige lommer og høj rib i benene. 
Er total vild med høj rib i benene da det virker perfekt sammen med gummistøvler :-) Emils bukser sidder altid oppe over gummistøvlerne og nu da der er så koldt, kan jeg lige forestille mig hvor koldt det er med bare ben!
Med denne model bukser er der ingen stedder der trækker ind på de små ben :-)
Nu håber jeg bare at hun bliver glad for den forsinker gave.


3 kommentarer:

  1. Jeg synes de er ret så fine - De er til at blive helt glad af at se på

    SvarSlet
  2. Flotte farver dem kan man da kun blive glad af at have på :)

    SvarSlet
  3. Dem kan hun da kun blive glad for :) Også super fede bukser i dit forrige indslag.

    SvarSlet