søndag den 13. april 2014

Fødselsdage.


Hele weekender er næsten brugt på at holde min fødselsdag. Lørdag sammen med naboer, hvor vi fik Mine Craft kage, boller og varm kakao.
Idag har vi haft familien på besøg hvor vi fik lagkage, pålægsbord og alt i tilbehør.
I formiddag nåede vi lige at se 'køerne danse' til økodag. Det er nu sjovt at se de store køer hoppe og springe at lykke!

Jeg har fået en masse skønne gaver, som jeg takker for, hygget mig med store og små - Alt i alt en skøn fødselsdags weekend. 

Nu er det spændene hvad min rigtige fødselsdag byder på i morgen - ud over 11 timer på arbejde....







2 kommentarer:

  1. Det lyder som om at du har haft en helt fantastisk weekend! Skønne kager du har fået taget billeder af. Synes minecraft kagen er virkelig sjov.

    SvarSlet
  2. Årh, sikke nogle fine kager - kunne godt bruge et stykke af hver! Lyder til I rigitg har hygget - tillykke.

    - Anne

    SvarSlet