onsdag den 13. august 2014

Håber i er der endnu.


Første blogindlæg i meget lang tid!
Der er sket så meget med ombygning, have og ferie siden sidst. Ombygningen er ved at være færdig - Det nye køkken er også færdig men haven mangler lige lidt. 
Det hele er blevet så fantastisk flot og jeg har fået opvaskemaskine, det er vildt :-0

Jeg har fået nyt syrum som ikke er helt indrette endnu men det hjælper også på det. 
Jeg har simpelhen for mange ting - især når man skal rydde op og flytte om på det, det tager såååå lang tid.
Symaskinen har ikke kørt andet end et par gange. En solhat til Emil blev det til og et par ting mere, men den har holdt pause længe...
(Tøjdyret hedder Rotte og er Emil's bedsteven. Den har fulgt ham siden han var lille baby og den kan næsten ikke hænge samme mere)

Den anden dag var jeg så heldig at få den skønne stak retrostof af en sød pige. Er alderrede begyndt at klippe lidt i det, så måske er det nu jeg bliver kreativ igen....

Tror lige jeg trængte til en pause!



Tilføj billedtekst

Ingen kommentarer:

Send en kommentar