mandag den 24. november 2014

Juledekorationer 2014.




Jeg er begyndt på at pynte til jul. Jeg skal altid lige igang inden jeg synes det bliver rigtig godt. Synes det begynder at ligne noget :-)

Den øverste dekoration er lavet på et fladt fad. Hotensia bundet på halmkrans. Pyntet med sølvlyng, grene, kugler og lidt kogler. 
Den er lavet til vores sofabord.

Den anden dekoration var tænkt som en adventskrans - men hvor er de 4 lys så...??
Måske kommer der fyrfadsstager i men måske bliver den bare som den er :-)
Jeg har sat en fin lille lyskæde i - jeg synes det er så hyggeligt med de lyskæder og Emil ELSKER dem!

Et billede med lys tændt og et uden.




5 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte. Virkelig!
    Gid jeg kunne lave sådan nogle.

    SvarSlet
  2. Fantastisk smukke dekorationer! Jeg når deværre slet ikke den slags i år... Men nujjjj.....

    SvarSlet
  3. Hi there,
    I love your decorations.
    where did you purchase the chains from? They're beautiful

    Thank you

    SvarSlet