onsdag den 7. januar 2015

Julen og lige nu....


Hjemme hos os kommer julemanden forbi om natten - Men kun når han har tid, der er jo mange børn i verden :-)
I år fik jeg syet lidt forskellige julesokker fordi jeg skulle på julemarked. 
De er ikke så julet men jeg kan godt li' dem som de er :-)

Det her været vildt mærkeligt ikke at være på arbejde i julen. Jeg plejer at arbejde så meget i December at jeg næsten ikke når andet!
I år har jeg været med til alle de ting vi er blevet inviteret med til og har enda nået at hygge med venner mm.
Desværre har kroppen ikke tiladt alt det jeg gerne ville men har bestemt nydt at have fri :-)

Lillebror kan komme hvornår det skal være og Emil er vist også ved at miste tålmodigheden..... Nu har vi snakket om den lillebror så længe :-0

Min mand har forkælet mig med den mest fantastiske udvidelse af min maskinpark - en Banina L 220 Coverlock og en Tape binder til den!
Desværre gik min Overlock i stykker i juleferien. Den er sendt til rep men det er da mega øv når man nu så gerne vil sy til den lille ny. 

Håber alle er kommet godt ind i det nye år!



2 kommentarer:

  1. Søde sokker, og sikken en gave med udvidelsen af maskinparken, håber overlockeren kan fikses. Pøj pøj med den lille ny!

    SvarSlet
  2. Hej har du lyst til at følges?
    Jeg kunne følge dig her, og du kunne følge mig via Facebook? <3


    http://overtherainbow-julie.blogspot.dk/

    SvarSlet