søndag den 8. januar 2012

Give Away.





Her er så den første Give Away hos Boselade.

Du kan vinde superbogen 'Børnetøj du selv kan sy 0-4 år'. 
Af Elsebeth Gynther og Bjarne Solberg.

Og

En stor stak forskellige stoffer. Der skulle gerne være noget for enhver smag ;-)
Der er forskellige størrelser både store og små ca. 1,3 kg. 


1 lod for kommentar
2 lodder for kommentar + fast læser
3 lodder for kommentar + fast læser + link

Skriv hvor mange lodder i har! 


Vinderen trækkes søndag d. 12-2-1012
Hvis du ikke har en Blog, så skriv din e-mail add.


Vinderen er fundet!!




110 kommentarer:

  1. Jeg er med, med 2 lodder :)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare super lækkert ud, jeg er helt klart med på 2 lodder

    SvarSlet
  3. vil gerne være med på denne skønne bog og de dejlige stoffer, 3 lodder til mig:)

    SvarSlet
  4. Jeg begynder snart at tro at jeg er en af de eneste der ikke ejer den bog... 2 lodder og så håber jeg på at være heldig.

    SvarSlet
  5. Sikke en fin give away, jeg er helt sikkert med på to lodder.

    SvarSlet
  6. Fin blog du har her. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.

    kh Kristiane

    SvarSlet
  7. Jeg vil gerne bede om 2 lodder, og så glæder jeg mig til at følge med i din blog :-)

    SvarSlet
  8. Jeg tager 3 lodder og håber jeg snart er heldig og vinder min første give away

    SvarSlet
  9. dejligt er med på 2 lodder..

    SvarSlet
  10. 3 lodder til mig - super fed giveaway
    Margit

    margit.rosenaa(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  11. Lækker Give Away! Jeg vil gerne deltage med tre lodder, tak. :)

    SvarSlet
  12. Jeg skal så klart være med her, sikke en lækker giveaway :) 3 lodder til mig tak

    SvarSlet
  13. Æj den bog har jeg længe ønsket mig :-)
    Jeg er med på 2 lodder:-)
    Linda, neslein78@gmail.com

    SvarSlet
  14. Guf, sikke skønne ting. Jeg vil gerne være med på 2 lodder.

    Måske har du lyst til at være med på give away på min blog?

    Glædelig 2012.

    SvarSlet
  15. Det ser meget spændende ud, tænker allerede på hvad man kan bruge det til.
    jeg er med på 2 lodder
    brixenline@gmail.com

    SvarSlet
  16. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet
  17. Fast læser nr. 71 melder sig med 3 lodder i puljen.
    Åhh hvor har jeg ønsket mig den bog, så håber 3 lodder og en masse held tilsmiler mig den 12 feb.

    SvarSlet
  18. Jeg blir gjerne med:) 3 lodder til meg, takk:)
    Håper det er åpent for deltagere fra utlandet...

    SvarSlet
  19. Åååå den boka ønsker jeg meg VELDIG!!!
    Stoffene var også helt nydelige.
    3 lodd til meg:)
    Har en Give Away selv også. Koselig om du vil være med.

    SvarSlet
  20. Lækker give away.. Vil gerne være med på 2 lodder :)

    Glæder mig til at læse med her ;)

    SvarSlet
  21. Er netop kommet forbi din blog - sikke herligheder du disker op med :) Jeg er med på tre lodder.

    SvarSlet
  22. Jeg vil gerne være med på to lodder. sikke en fin give away :)

    SvarSlet
  23. Uha vil gerne deltage med 2 lodder :)

    SvarSlet
  24. Deltager da meget gerne - og med to lodder ;0)

    SvarSlet
  25. Jeg vil meget gerne være med på 3 lodder! :D
    Dottie.dk

    SvarSlet
  26. Hei, jeg deltar gjerne med et lodd.

    SvarSlet
  27. Hold op en skøn giveaway!
    Jeg vil gerne være med med 3 lodder og glæder mig til at følge bloggen!
    Kh Camilla

    SvarSlet
  28. Jeg er med på 2 lodder. Skøn give away ;0) kh Dorthe

    SvarSlet
  29. Jeg vil gerne være med på to lodder.
    Kh Stine

    SvarSlet
  30. Hejsa. Det var dog en dejlig giveaway. Den er jeg med på med 3 lodder og linker til dig fra http://crea-center.blogspot.com/

    SvarSlet
  31. Rigtig fin præmie, jeg er helt sikkert med på alle 3 lodder.
    Mvh Tina

    SvarSlet
  32. Jeg ville ønske, at jeg kunne lære at sy, så jeg snupser 3 lodder med det samme.

    KH Anna

    SvarSlet
  33. Ej, en fantastisk give away. Jeg er med på 3 lodder. :)

    SvarSlet
  34. Jeg er med med 1 lod. :o)

    Mvh Susan (susanwrasmussen@gmail.com)

    SvarSlet
  35. Er helt klart med - snupper 2 lykkelodder ;)

    SvarSlet
  36. 2 lodder til mig :-) rigtig fin give away :-)

    SvarSlet
  37. Tak for din søde besked på min blog :D Og jeg VIL simpelthen bare gerne vinde din super seje give away!!! Så 3 lodder til mig :D

    SvarSlet
  38. Super-flot give-away - jeg snupper 1 lod.

    SvarSlet
  39. Jeg snupper 3 lodder :)

    http://flusso-di-pensiero.blogspot.com/

    SvarSlet
  40. Lækkert lækkert, jeg er med på 2 lodder :)
    Kh.

    SvarSlet
  41. Super flot giveaway - jeg er med på 3 lodder

    SvarSlet
  42. Jeg er med på 3 lodder. Hvis jeg er den heldige vinder, så må du gerne trække en ekstra vinder, da jeg allerede har den fantastiske bog. Jeg håber virkelig at vinde stoffet, da jeg SÅ meget kunne bruge det til en masse skønne kreationer til min datter. :)
    diary.dk

    SvarSlet
  43. Lækker lækker give away. Jeg snupper 3 lodder og krydser alt hvad jeg kan for at jeg vinder.

    SvarSlet
  44. Fin fin give away :-) 2 lodder til mig.

    SvarSlet
  45. Sikke en skøn Give away. Jeg er med på 3 lodder:-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  46. Super søde stoffer. 2 lodder til mig, tak
    MVH Merete (merete-d-h@hotmail.com)

    SvarSlet
  47. HEI :)
    Jeg er med og tar to lodd :)

    mvh trude

    SvarSlet
  48. Sikke en skøn give away... den vil jeg da rigtig gerne have fingrene i :)
    Deltager med 3 lodder

    KH Lisbeth

    SvarSlet
  49. Lækker Give Away - jeg er med på 2 lodder :0)

    SvarSlet
  50. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  51. Sikker en lækker give away, man får allerede en masse ideer til hvad man kunne lave af de lækre stoffer.
    :-) jeg er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  52. Glemte min email.
    betina.hougaard@hotmail.com

    SvarSlet
  53. Hvor lækkert!
    Vil gerne være med på 2 lodder :)

    Mange hilsner Christine

    SvarSlet
  54. Sikke en fantastisk give away! Jeg er med på 2 lodder

    SvarSlet
  55. Klart jeg blir med ;-) Den boken har jeg engang lånt på biblioteket og den er utrolig fin. Stoffene er så spennende, tar 2 lodd!

    SvarSlet
  56. Jeepers creepers en nice give away! jeg er med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  57. Et enkelt lod i din fine give away! Tak for hyggelig læsning :)

    Mvh Jennifer

    SvarSlet
  58. Nej, det ser godt nok lækkert ud - jeg hopper på 2 lodder ;o)

    SvarSlet
  59. Super premie! Eg prøver lykken med 1 lodd:)
    t-klev2@online.no

    SvarSlet
  60. Sikken skøn give-away!! Jeg er helt sikker på med 3 lodder :-))

    SvarSlet
  61. Vilken dröm Giwe Away du har!
    Både boken och tygerna skulle vara underbara att vinna, då jag den 13 Januari fick mitt första barn, och jag vill så gärna ha massa roliga mönster till kläder till henne ;)
    Jag har lagt till mig som följare och länkat på min högra sida på min blogg.
    Nu håller jag tummarna stenhårt

    Kram Marina

    SvarSlet
  62. Jeg hopper med på 1 lod, for det er da en skøn giwe away

    SvarSlet
  63. Ejjjj.... Det er jo lige den bog jeg så forfærdelig gerne vil have.
    Deltager håbefuldt med 3 lodder

    SvarSlet
  64. så herlig!! 1 lodd til meg ;)

    SvarSlet
  65. Skøøønt! Jeg er med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  66. 2 lodder til mig og håber på den ender hos mig ;O)

    SvarSlet
  67. Nøøøøøj, gad da nok lige at få sådan en flot pakke. Kunne da være SÅ fedt at sy eget tøj, men kræver i hvertfald en bog med hjælp. Hihi.
    Deltager meget gerne med 2 lodder.

    /Helle B - englenfrasyd@gmail.com

    SvarSlet
  68. Super fed giveaway! 3 lodder til mig :)
    Hilsen Wildflower
    (http://sunflowers-wildflower.blogspot.com)

    SvarSlet
  69. Jeg deltager gerne med 2 lodder! :)

    Dyveke, www.lornithorynque.dk
    dyveke.l(a)gmail.com

    SvarSlet
  70. Jeg vil også super gerne være med. Får snart min første symaskine og så ville denne pakke jo være en super start. Jeg deltager med 2 lodder og er selvfølgelig blevet fast læser på din super fine blog... Krydser mine fingre.....

    SvarSlet
  71. så herlig! Jeg er med på 2 lodder :)
    mvh Regina
    n.regina59@gmail.com

    SvarSlet
  72. åååhhhhh den må jeg da bare vinde ... 2 lodder til mig :)
    (miastaunsager@hotmail.com)

    SvarSlet
  73. Siger tak til 1 lod og krydser fingre xxxxx ;)

    SvarSlet
  74. Sikke en fin give away, jeg vil gerne deltage med 3 lodder, tak :-)

    http://retfravrangen.blogspot.com/2012/01/give-away-der-luner.html

    SvarSlet
  75. Hej!

    Fin give away! Jag vill absolut vara med, tar 1 lott :)

    Kram,
    Nenna
    minuhno@gmail.com

    SvarSlet
  76. Super give away. Jeg er med på to lodder

    SvarSlet
  77. mums, jeg er med på to lodder

    SvarSlet
  78. Skøn give away!!
    Jeg er med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  79. Fine premier. Jeg er med.
    Ellen :)

    SvarSlet
  80. Fine sager - jeg er med på 2 lodder:-)

    SvarSlet
  81. For en flott blogg med masse inspirasjon du har,.
    Jeg vil gjerne være med, og vil gjerne ha 3 vinnerlodd.. DEn bokan har jeg hatt lyst på lenge.
    Ha en fin ny uke
    Og jeg gleder meg til å følge med deg videre på bloggen
    Klem Heidi

    SvarSlet
  82. Jeg er med på to lodder.. Fantastisk inspirerende blog og rigtig fed gave, jeg krydser fingre for at være den heldige vinder ;)
    Mail: iwj1987@hotmail.com

    SvarSlet
  83. Hopper med på 2 lodder og krydser XXXXX :)

    SvarSlet
  84. Очень приятно познакомиться! Привет с Украины! Приглашаю в гости! Я тоже разыгрываю конфетку!

    SvarSlet
  85. Fin blogg du har och fina premier. Jag är absolut med på 3 lotter :)

    SvarSlet
  86. 2 til mig og skulle jeg vinde - gør jeg aldrig - kunne du trække en vinder til til bogen, da jeg allerede har den :)
    Kh christina

    SvarSlet
  87. Jeg vil da gerne lige være med på et lod, fin blog :)

    Sidsel (kreativitetligemedhygge.blogspot.com)

    SvarSlet
  88. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :) Og så krydser jeg mine fingre....

    SvarSlet
  89. Jeg vil da gerne være med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  90. Jeg er med på 2 lodder. Fed give away

    SvarSlet
  91. Herlig giveaway! Jeg tar 3 lodd - bli gjerne med på min giveaway også. :)

    SvarSlet
  92. Åhhh det er jo for viiildt med så mange der er med her... for jeg vil da SÅ gerne vinde... så 3 lodder til mig også - tak!

    SvarSlet
  93. jeg er så meget med i denne G.A, feeed præmie! 3 store lodder til mig !

    SvarSlet
  94. Jeg deltager ned 3 lodder :)

    SvarSlet
  95. uhff for en lækker give away er med på 3 lodder

    SvarSlet
  96. jeg er med på 3 lodder! :-)

    SvarSlet
  97. Øøøj jeg er med på 3 lodder. Super fin blog du har og SIKKE en præmie <3

    SvarSlet
  98. Cool giveaway :) 2 lodder til mig!

    SvarSlet
  99. Hvor er det bare en lækker give away. jeg er ny her i blogland så jeg ved ikke om jeg kan nå at være med. Hvis jeg kan så er jeg med på 3 lodder.

    SvarSlet
  100. Uha...vil gerne være med på 2 lodder!
    Hilsen fra
    Sanne
    sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlet
  101. Håber lige jeg kan nå at være med på to lodder her...

    Vh Rikke

    SvarSlet
  102. Uh!!!! Kan jeg nå at være med?? Hvis jeg kan vil jeg gerne ha 2loddes!! :-)

    SvarSlet