søndag den 11. november 2012

Juleforberedelser.




Dagen har stået på skovtur og forberedelser til flere juleting.
Først var jeg i skoven for at samle flere grene, som dem jeg har brugt HER, men der var jagt i skoven! Øv...
-Så jeg 'hapsede' lige nogle andre i stedet for ;-) 
Dem i ser på det de to øvereste billeder skal sættes i en urtepotte og pyntes. Det er en pilegren som jeg har boret huller i, sat elefanttråd i alle hullerne og bagefter malet dem. Jeg har lavet 4 stk, 2 hvide og 2 pastel grønne. Håber de bliver super flotte, når de bliver færdige :-)


(De her grene er helt grønne af alger - de er mega flotte)


3 kommentarer:

  1. Det hvide "træ" er bare rigtig smukt! Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også blevet total vild med det :-)

      Slet
  2. sikke en fantastisk ide, det er super flot dit træ

    SvarSlet