søndag den 10. marts 2013

Hvad vil jeg fortælle?



Jeg elsker at tage billeder, derfor leger jeg tit med mit kamera og jeg kan overhovedet ikke, finde ud af alt det den kan....
Men jeg hygger mig med det og det må jo være det vigtigste :-)
I dag var jeg ved at tage billede af et par bukser, der lige er kommet ud af symaskinen, men billederen blev lidt kedelige. Jeg ville også gerne vise jer de skønne tulipaner som jeg har fået. Bukser/tulipan - hvordan fortæller man om det på samme tid?
Tror det er vigtigt at tænke på, hvad det er man gerne vil fortælle med et billede....
Her er 2 forskellige forsøg på, at blande bukser/tulipan i et billede :-)

Jeg er nok mest glad for det sidste.



4 kommentarer:

  1. Uh - skal Emil mon have en lillebror?

    SvarSlet
    Svar
    1. NEJ! Ikke hvad jeg ved af ;-)
      Det var bare om jeg ville fortælle om blomster eller natbukser.... Til EMIL ;-9

      Slet
    2. Hahahaha - jeg ser vidst babíer overalt for tiden :) Skal selv være faster, så det lå jo lige til højrebenet :) Synes både blomster og bukser er lækre :)

      Slet
  2. Smukke blomster.... Kom forår kom kvik....Ü
    Jeg er måske mere til det første billede...
    Hvorfor? det er måske fordi blomsterne er så flotte i farven, at de stjæler min opmærksomhed fra stjerne bukserne, som altså også er super fede..
    Kh Anja.

    SvarSlet