torsdag den 18. april 2013

Børneværelse.


Idag har jeg været ved at male på Emil's værelse. Det blev til et stort hus i en grå farve. Plejer altid at male blå eller grøn farver, men overtalte mig selv til at prøve noget nyt ;-)
Ved ikke lige hvad huset skal pyntes med.... Måske skal det også lige tørre :-0
Emil blev super overrasket og glad, da han kom hjem fra børnehave. Han ville bare gerne have at jeg lavede en dør til han's hus!

Billedet er taget med mobilen, da Emil's værelse er så lille at jeg ikke kan tage billeder der inde, med den linse jeg har til mit kamera. Jeg kan simpelhen ikke komme langt nok fra de ting jeg vil tage billeder af, men pyt...  

8 kommentarer:

  1. Mega sjov og fin idé og farven er perfekt. Et par små hylder synes jeg ville pynte. Og hvor er det et fint køkken, hvor er det fra ?

    kh Tine /Bybørn

    SvarSlet
    Svar
    1. Køkkenet har min far lavet - jeg har malet mm :-)

      Slet
  2. Super fin idé - dekorativt og enkelt.. :) Ja en dør skal han da have til sit hus .. :)

    SvarSlet
  3. Det fine hus kan jeg godt forstå han er blevet glad for. Og jeg holder med Emil, der skal være en dør :)

    SvarSlet
  4. Det ser så fint ud - og sikkert en god ide med grå som basisfarve.

    SvarSlet
  5. Hvor ser det godt ud! Du har virkelig mange gode idéer og er vildt produktiv.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  6. rigtig fint :) her har vi selv overvejet et hus, og i tapet :)jeg vil også foreslå et par hylder af en slags :) eller hvad med en 'knagerække' over køkkenet til at hænge køkkenudstyret på? vi har sådan en og ungerne er vilde med at hænge ting op og tage dem ned igen og igen :) se evt her hvad jeg mener med knagerække : http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/12/inspiration-til-pigevrelset.html - vi har købt det i ikea ;)

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare en god ide.
    Tak for den.

    SvarSlet