fredag den 13. december 2013

Fyrfadsstage og anbefaling af DIY.


Den anden aften faldt jeg en ny blog som jeg ikke havde se før. Den hedder 'Den kreative sky' og det er der jeg fandt mønster og DIY på denne fine fyrfadsstage. Jeg kunne måske godt finde på at bruge den til vase :-)
Heidi der har bloggen, har lave en meget fin DIY så selv jeg kunne følge med :-0 Tak for det!
Bloggen er helt sikker et besøg værd!

Jeg havde desværre ikke så meget karton på lageret - tror da jeg skal i boghandlen efter noget....



5 kommentarer:

  1. Jeg faldt også over Den kreative Sky for et stykke tid siden, synes virkelig det er en smuk og inspirerende blog. Så kunne ikke andet end at lave et lille blogindlæg om den.
    Den er blevet rigtig flot din fyrfadsstage, hvor stort et stykke papir har du brugt? A4?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er A4 str men ville gerne lave en stor på et tidspunkt :-)
      På heidis blog kan man printe mønstret på A4- så det blev det..

      Slet
  2. Det er virkelig en dejlig blog som jeg er ret vild med.

    Så fin fyrfadshyggestage.

    SvarSlet
  3. Den blog må jeg da lige besøge :-)

    SvarSlet
  4. Det ser jo vildt godt ud - tak for tippet.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet