søndag den 27. maj 2012

Første cykel.


I dag har Emil kørt på rigtig cykel for første gang, troede jeg... Bedstefar sagde så, at han havde lært ham det igår, så....
Men jeg var glad og stolt, da min 'store' dreng cyklede rundt ude på vejen :-) 




Elsker at gå en tur rundt i vores have. Jeg nyder stilheden og alle de skønne blomster.
Vores have er lidt vild og der er meget ukrudt, så er i advaret!



(Legehuset bliver flitigt brugt i disse dage)


(Hunden har fået sin kurv ud i skyggen)


(Urtehaven er overtaget at forglemmigej)


4 kommentarer:

  1. Jeg synes det ser ud til at være en skøn have :-) Hvor sødt der er en særlig plads til hunden... vores hund synes også varmen er lidt for meget ind imellem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hunden har nok også fået den hyggeligset plads ;-)

      Slet
  2. Vi har i hvertfald vores aften-have-vandringer tilfælles ;O)
    Lækkert legehus og hyggelig have - jeg kan bedst li de haver der er lidt vilde synes de har mest sjæl ;O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også til vilde haver... især når det er mig der skal passe den ;-9

      Slet