søndag den 7. oktober 2012

Hvor skal dukkehuset bo ?




Jeg er blevet spurgt af Kidzshop.dk om jeg ville være med til et lille projekt....
Jeg skal pynte et dukkehus. Huset er på størrelse med en kommode,  det passer til fx Barbie, barmser, biler mm. Den findes i to størrelser og den store kan også bruges til puslebord - Taget kan tages af!
Når den er færdig, vil den blive doneret til ???? 
-Det er jer der kan komme med forslag :-)
Men der kommer meget mere om vores lille projekt, i den nærmeste fremtid! 



11 kommentarer:

  1. Tænk hvis det kunne flytte hjem til os! Så kan min datter starte hendes dukkeliv på den fedeste måde!

    SvarSlet
  2. Når du skriver donere, så tænker jeg i gode formål. Det kunne være en børneafdeling eller et børnehjem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også sådan et sted jeg tænkte :-)

      Slet
  3. Det er dog ikke sikkert at de må have det på en børne afdeling da de vidst kun må have ting der kan vaskes. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan også være EN person der har 'fortjent' det.
      Men der kommer mere info om det :-)

      Slet
  4. Jeg tænker også noget i stil med McDonalds børnehus :)

    SvarSlet
  5. Kan man donere den som gave til dem der, der laver julegave/ julenødhjælp til de familier der ikke har så meget i dk? Altså dem hvor de "fattige" kan få en kasse med julemad og julegaver.

    SvarSlet
  6. jeg glæder mig til at se mere til det dukkehus. synes det lyder spændende..
    Dit indlæg ved medskyldig til at jeg måtte i gemmerne og finde lidt krea jeg lavede fra en del år siden.

    jeg har lagt et indlæg på min blog og har linket til din da du jo var lidt inspirationskilden til indlægget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg arbejder på dukkehuset... Det bliver super farverig ;-0 -Og super skønt... synes jeg :-)

      Slet