torsdag den 7. februar 2013

NU tror jeg den er der.



I går var min Moster på besøg. 
Jeg har ikke kunne få trøjer så pæne, som jeg gerne ville! Men heldigvis er min Moster super god til at sy og hun ville gerne hjælpe mig :-)TAK FOR DET!
Jeg fik også lidt mere styr på min symaskine fx brug af forskellige sting osv. Det hjælper også endel!
Det skønne gule stof med løver er fra strommingdesign.se og er super kvalitet!

Jeg havde klippet til lidt forskellige ting og da Emil var kommet i seng, fik jeg syet en trøje mere.
(Den er syet i det skønne blå stof med giraffer, men billeder må i se i morgen, da Emil er taget i børnehave i den)

Desværre kan man ikke råbe i blogland, men kunne man det, så ville jeg meget glad råbe : Det lykkes!!!


Det grønne stof med stjerner købte jeg i Stof 2000. Har også købt det i blå.
Mens vi syede, hyggede Emil med lego. Han er ved at være frisk igen og er til fastelavn i børnehaven idag :-)


8 kommentarer:

  1. Det er SÅ dejligt når tingene lykkedes og man lærer nye fif...den ser super ud, med gode detaljer. Glæder mig til at se mere...

    SvarSlet
  2. SMUK! der er ikke noget bedre, end når det endelig lykkes. Sådan havde jeg det også i går :-) Kh Maria

    SvarSlet
  3. Sikke noget fedt stof.. Du har bare sans for det der ;-)

    Heldige Emil ...

    SvarSlet
  4. Jeg er helt vild med det gule stof. Har også noget af det grønne som skal omsættes til t-shirts. Jeg håber jeg snart får knækket koden. Din bluse er virkelig fin med fede detaljer.
    Kh Line

    SvarSlet
  5. Det er godtnok en flot bluse... Du er da sej :)

    SvarSlet
  6. Tillykke med gennembruddet!
    Den er da også bare fantastisk fin!

    SvarSlet
  7. Sådan! Og det ser da super godt ud - lækker gul bluse! Hvilke sting er den lagt op med? Det ser fint ud :-)

    SvarSlet
  8. nøøøj hvor er den fin og fedt at det lykkedes!! Tillykke med det. og jeg glæder mig til at se, hvad du ellers får lavet!
    Kh viola

    SvarSlet