onsdag den 29. maj 2013

Fantastisk brudebuket.




Håber at i kan tåle lidt blomster billeder.
Jeg er bare nød til at vise jer den her brudebuket jeg har lavet!
Jeg synes selv at den er fantastisk :-)
Jeg elsker at blive udfordret på mit job - opgaven var at lave en anderledes brudebuket. Buketten skulle bruges i en bog, så derfor blev den afleveret ved fotograf og idag er den så udstillet i den butikken. 
En af de mange gode ting ved mit arbejde er, at få muligheden for at lave ting som denne +  jeg får lov til at lege med mit kamera ;-)

Jeg kunne fortælle og fortælle og fortælle.... om alle de fantastiske blomster opgaver jeg har lavet i gemmen tiden, men det vil jeg forskåne jer for :-9 

Håber i vil nyde billederne!


15 kommentarer:

  1. Det er jo et helt kunstværk. SÅ FLOT!

    Jeg vil da mægtig gerne se nogle af de andre ting, du har lavet... :-)

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  2. Wauw hvor er den flot, inspiration jeg kan ta med mig videre...... der er virkelig mange fede detalger. Vil gerne se flere blomster billeder.....

    Vh Louise
    http://kaerholmkrea.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Den er godt nok flot, bare jeg kunne binde buketter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare at øve sig.... mange gange ;-)

      Slet
  4. Blomster billeder bliver man ikke sådan lige træt af .. Buketten er virkelig smuk :)

    SvarSlet
  5. Hvor er den bare flot. Den ville jeg da godt have haft på min bryllupsdag.
    (jeg var nu også rigtig glad for mig egen buket)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der laves mange fine brudebuketter :-)

      Slet
  6. Wow! Jeg er godt nok imponeret! Jeg er vild med den!

    SvarSlet
  7. Jeg har altså heller ikke noget imod flere blomster-billeder :-)

    SvarSlet
  8. Enig med de øvrige! Den er helt vildt flot :D

    SvarSlet