tirsdag den 4. juni 2013

Sommer varme.....


Da der pludselig blev sommer varmt i Danmark var jeg nok ikke helt klar med Emil's sommer garderobe ;-0
Jeg fløj til at klippe til et par t-shirt, men kom til at klippe forstykket i et nummer mindre end resten - Derfor kom der en giraf kant på... Sådan går det næsten altid for mig, når jeg lige skal skynde mig :-)
-Nu vil jeg have styr på mønstret inden jeg klipper til flere.

Stoffet er rester som jeg havde på lager, der er også en på vej der er omvendt i stoffet. Den er der også klippet forkert forstykke til!

3 kommentarer:

  1. Åh, hvor jeg kender det. Jeg har klippet forkert SÅ mange gange, og det er oftest de aftenener, hvor jeg faktisk er for træt til at bruge en saks;0)
    T-shirten er da blevet fed med en anden detlje end man se hver dag...
    Kh Eline

    SvarSlet
  2. Meget smart t'shirt. hvor er mønstret fra?

    SvarSlet
  3. Det har du da reddet rigtig flot! hvis ikke man vidste det, skulle man tro, at det var helt med vilje ;)

    SvarSlet