torsdag den 26. september 2013

Æble HJÆLP!


Lige for tiden går vores tid med arbejde og det der er tilbage bruger vi i haven.
-Så der er lidt stille her på bloggen :-(

I vores have har vi lavet plads til 2 æbletræer og jeg vil så gerne finde ud af hvad dem på billeder hedder!
De var klar til spisning for ca 3-4 uger siden og de er søde i smagen. Det er simpelhen et fantastisk æble!
Jeg har dog aldrig fundet dem i en butik, så tror ikke det er en helt almindelig sort... men jeg ved ikke ret meget om æbler!

Håber der er en der ude der kan hjælpe?

8 kommentarer:

  1. Det kunne godt ligne Rød ananas

    SvarSlet
  2. Et andet bud er Discovery. Men jeg er langt fra sikker.

    SvarSlet
  3. Det er rød ananas, sådan et har jeg i haven ;-)

    SvarSlet
  4. Prøv eventuelt at tage æblet med på en planteskole, måske kan de hjælpe.

    SvarSlet
  5. Jeg tror også det er rød ananas, det ligner nemlig dem vi har i haven :)

    SvarSlet
  6. Stemmer også for ananasæble - de ligner dem vi har i vores have..

    SvarSlet
  7. De ligner også de rød ananas jeg har i haven

    SvarSlet