torsdag den 16. januar 2014

Fødselsdagsgave til pige.


For en gang skyld er jeg i god tid!
Har lige syet et par bukser til en skøn pige der bliver 5 år - i Februar. Det er bare skønt at være lidt foran!
Bukserne er syet i babyfløjl, lommerne er foret med ensfarvet stof. Det er svært at se men der er en lille rød kant ved lommerne som jeg synes er en fin detalje.
Nu håber jeg bare at hun kan passe dem :-)    

Har ryddet op i mit stof og håber derfor at det bliver lidt mere overskueligt at komme igang med at sy nogle skønne ting. Har haft lidt svært ved at komme igang :-(

                  

6 kommentarer:

  1. Det stof har jeg også - Hvor er det sødt som bukser!

    SvarSlet
  2. Hvor ER de søde! Hvor er det lækre stof fra?
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Sikke en fin fødselsdags gave til en pige, de er blevet super flotte :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine, hvilket mönster bruger du?
    Mange hilsner Kirsten

    SvarSlet
  5. Sikke nogle søde bukser :-) Dejligt at være i god tid, det prøver jeg også, det lykkedes nogle gange ;-)

    SvarSlet